Pause!

Takk til alle dere som har lest, og ikke minst kommentert bloggen i disse månedene!

MIN indiske drøm holdes i live, men blogen slutter her. For en stund, eller kanskje for alltid. Hvem vet? This is India : )

Om Se min kjole

Eventyrlysten kjoledesigner på jakt etter godbiter blant nye og gamle stoffer, satt sammen til en fusion av nye og gamle modeller. Med et skrått blikk på små og store hendelser i livet forøvrig!
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

6 svar til Pause!

  1. Siw Ninni Kristoffersen sier:

    Heia Helga!
    Vi 2 har jo ikke hatt så mye med hverandre å gjøre, men vi kjenner hverandre litt gjennom andre..
    Har vært kjempekos å lese bloggen din. Akkurat passe lange «ord for dagen» snutter – og du skriver så deillig enkelt og fargerikt!
    Satt en søndag ettermiddag og gikk bakover i tid – leste igjennom det som var før min tid som følger av bloggen!
    Håper det blir med en pause!
    Ha en fortsatt fin forsommer – og velkommen hjem til Norge igjen!

    Siw 🙂

  2. Lena sier:

    Dette syntes jeg var meget triste nyheter. Da jeg har funnet bloggen din veldig fin og et lyspunkt i hverdagen. Ønsker deg all lykke i søken på skreddere og inspirasjon rundt i Jaipur.

  3. Anne sier:

    Hei,

    Veldig enig med Lena. Hadde håpet du kom til å blogge til du reiste til Norge om noen uker. Du oppholder deg fortsatt i Udaipur? Eller har det gått meg hus forbi at du har flyttet base?
    Lykke til videre med dine design og prosjekter.

    Ble ikke Udaipur på oss da jeg var i India, vi dro noen dager til Jim Corbett og Mukteshwar isteden…kaldere 🙂

    Anne

    Den rødrutete skjortekjolen er knall. Hadde jeg bare hatt kropp til den, sukk!….

  4. Milla sier:

    Jeg er også helt enig med de andre her! Fant bloggen din for en tid tilbake, og synes den er veldig fin! Liker klærne du skaper også veldig godt! Vil de bli å finne i Horten?

    mvh
    Milla

  5. anniken sier:

    Åh, nå er det så lenge siden jeg har vært innom deg, jeg har vært så dårlig på internett i det siste, og akkurat når jeg dukker opp igjen, så er det slutt! Triste saker. Men jeg håper og tror jeg får høre mer fra deg senere, jeg har i hvert fall god tro på det du holder på med.

    Uansett, tusen takk for at jeg har fått følge deg i din indiske drøm!

Legg igjen en kommentar

