Hot nok!

Etter Kathmandus svale temperatur, og 5* hotellets kjølende aircondition, kjentes det litt som å lande i Hellas i juli da jeg ankom Udaipur igår kveld. Det er vel flere enn meg som har stått på toppen av flytrappa og blitt møtt av den massive, stikkende veggen av varme, og lurt på om en har valgt feil reisemål.. Om det i det hele tatt er mulig å bevege seg fra a til b for et norskfødt blekansikt under sånne forhold! Men et døgn senere puster jeg fortsatt, og har til og med fått jobbet noen timer! Har ingen bekrefta temperatur å vise til, men tror ikke jeg tar helt feil om jeg tipper en rundt 38 – 39 grader! Etter planen reiser jeg til Norge om ca 8 uker. På de ukene går vi også her fra vår til sommer! I løpet av de ukene kommer gradestokken til å gløde. Kanskje opp mot 50 grader som i mai ifjor..  jeg er noe spent på fortsettelsen : )

Her en scooter jeg møtte på veien idag, men en herlig kjølende blå bakgrunn

Om Se min kjole

Eventyrlysten kjoledesigner på jakt etter godbiter blant nye og gamle stoffer, satt sammen til en fusion av nye og gamle modeller. Med et skrått blikk på små og store hendelser i livet forøvrig!
Dette innlegget ble publisert i Livet. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

